Wycieczka klas piątych do Ojcowskiego Parku Narodowego

30 maja klasy 5a i 5b wraz z opiekunami brały udział w wycieczce do Ojcowskiego Parku Narodowego. Uczniowie wyjechali autokarem o godzinie 6.30. Wycieczka rozpoczęła się od zwiedzania  Jaskini Nietoperzowej – jednej z ciekawszych jaskiń na terenie Wyżyny Krakowsko- Częstochowskiej. Nawet udało się nam zobaczyć nietoperza, który zaniepokojony zbudził się nagle i zaczął latać nad naszymi głowami. Następnie udaliśmy się autokarem w dalszą podróż, by pospacerować wzdłuż Doliny Prądnika i podziwiać wśród wiosennej zieleni wspaniałe wapienne skały. Nasza pani przewodniczka w ciekawy sposób opowiadała o niezwykłych krajobrazach, roślinach, zwierzętach i historii miejsc, które mijaliśmy po drodze. Dojechaliśmy też pod Zamek Pieskowa Skała i zrobiliśmy sobie zdjęcie niedaleko wielkiej skały zwanej Maczugą Herkulesa.

Ostatnim punktem naszej wycieczki była Pustynia Błędowska – ciekawy krajobraz rozległych piasków całkiem niedaleko Ojcowa. Do domu wróciliśmy dopiero wieczorem zmęczeni, ale i zadowoleni z wyjazdu do pięknych i ciekawych miejsc.